Ennek így kéne működnie mindenhol. A pórul járt vásárló nem kapta meg a könyvet, amit az online áruházból rendelt. Chaten vette fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, ahol nem csak megoldották a problémát, de mindezt egy aranyos szerepjáték formájában tették.

Szóval hiába írta ki a rendszer, hogy a könyvet kézbesítették, szegény Odin azt nem kapta meg. Thor – aki a jégóriások pusztításán kívül az ügyfélszolgálati teendők ellátásában is remekel –, úgy gondolja Loki állhat a hiba mögött. Először visszaszolgáltatja "apja" vagyonát, majd az új megrendelést követően a valkűrök segítségével, egynapos szállítással postázza a könyvet.

Amúgy nekem is volt már, hogy eltűntek út közben a külföldről megrendelt dolgaim, és mindig hasonlóan készségesek voltak az ügyfélszolgálaton, igaz pogány istenségnek még sosem adtam ki magam. Na, majd legközelebb...

via tickld