Néhol azért dübörög már a kampány. Annak a lapnak az emberei hivogatnak V. kerületi lakosokat azzal, hogy Juhász Péter drogos, amelyiknek a tulaja Habony Árpád elszállásolója, és amelyik 400 milliót kapott a kerülettől "hirdetésekre".

Hétfő reggel posztolta ki a Facebookra Juhász Péter, az Együtt belvárosi polgármester-jelöltje, hogy

Többen hívtak felháborodva, hogy a Belváros c. lap munkatársaként bemutatkozva felhívta őket valaki, hogy megkérdezze, tudják-e, hogy drogos vagyok. Ez már maga a kampány. A Rogán-Szentgyörgyvölgyi bűnszövetkezet, az V. kerületi lakosok pénzéből végigtelefonáltatta a kerület polgárait, hogy lejárassanak.

A lap neve igazából Mai Belváros, és a dologból kivonva a kötelező bűnszövetkezetezést, tényleg igen sötét alakulat.

Klasszikus postaládába bedobós újságnak álcázott propagandalapról van szó, amiben csak az az egyedi, hogy nem a mindenhol szokásos, önkormányzati propagandakiadványról van szó, hanem egy olyanról, ami magántulajdonú, és a közpénz haveroknak történő kitalicskázására használják. Az Átlátszó és az RTL is foglalkoztak azzal, hogy a lapnak közel 400 millió forintot utalt át az önkormányzat hirdetések fejében. A kéthetente megjelenő, negyvenoldalas lapban egy egész oldalas hirdetés listaára 200 ezer forint, vagyis a 389 milliós összegből listaáron 1945 egészoldalas Rogán-reklám jött volna ki.

Mivel a listaár azért listaár, mert a világ egyetlen sajtótermékében sem ennyiért adják, ha többet rendelsz belőle, a 389 millióból talán 4000 teljes hirdetési oldal is kijött volna. A lapnak hét év alatt összesen nagyjából 7000 nyomtatott oldala jelent meg. A tulajdonosa pedig az a Karalyos József, akiről az RTL kiderítette, hogy a propagandalapja Aranykéz utcai szerkesztőségében adott kamu lakcímet Habony Árpádnak, a miniszterelnök főtanácsadójának.

Advertisement

Ebből a posztból kiderül, hogy Karalyosé volt régen a Parlament Café, most pedig az Október hatodika utcában bérel éttermet kedvezményesen az önkormányzattól.

Hogy minek egy kamu cím Habonynak? El sem tudom képzelni.