A lap nyomtatott verziójában nagy cikk foglalkozik a sajtószabadságra rárontó Orbán-utóddal és a magyar kormánnyal.

Nek√ľnk nincs benne semmi k√ľl√∂n√∂sebb √ļjdons√°g, de az eur√≥pai olvas√≥k j√≥ r√©sze ebbŇĎl a friss, az Eur√≥pa-rovatban m√°sodik helyen olvashat√≥ cikkben ismerkedhet meg a harmadik Orb√°n-korm√°ny sajt√≥leck√©ztet√©si gyakorlat√°val. (A cikk elolvas√°s√°hoz - ingyen - regisztr√°l√≥dni kell.) Az √≠r√°s felid√©zi, hogyan k√∂z√∂lt az Origo cikkeket L√°z√°r J√°nos luxusutaz√°sair√≥l, illetve arr√≥l, L√°z√°r hogyan volt k√©nytelen saj√°t zsebbŇĎl visszafizetni a k√©tmilli√≥ forintot, valamint arr√≥l, hogy egy h√©tre r√° kir√ļgt√°k S√°ling GergŇĎ fŇĎszerkesztŇĎt.

A Telekom-√ľgy felv√°zol√°sa ut√°n a cikk √°tt√©r a rekl√°mad√≥ra, kiemelve, hogy milyen ritka az egys√©ges fell√©p√©s a p√°rtoskod√≥ magyar sajt√≥ban, de ennek az ad√≥nak ezt is siker√ľlt kiv√°ltania. Az √≠r√°s nem foglakozik a fideszes TV2 k√©pbe hoz√°s√°val, hanem azt jegyzi meg, hogy ha az ad√≥ miatt weboldalak √©s t√©v√©k z√°rnak be, az meg fogja tiszt√≠tani a terepet a korm√°nyzat propagandeszk√∂z√©v√© sil√°ny√≠tott k√∂zt√©v√©nek.

A cikk a norvég civil alap, illtve a civil szféra betámadásának sztorijával zárul.