Na ki volt ma a legnagyobb PI-kurva a magyar sajtóban?

Ki tudott ellenállni az "őrizetbe vették Tölgyesi Pétert" cím csábításának?

Hát az Origo a legkevésbé. Ők ugyanis ebben a formában közölték a hírt az ex-SZDSZ-es majd fideszes politikai elemző a Buda-Cash brókerház vezérigazgatójának letartóztatásáról:

Advertisement

A cseles, kattintáskényszerítő címadás minősített esete, amikor a cím objektíve igaz, jelzőket vagy más zavaró elemet sem tartalmaz, a lényegét tekintve mégis ordas nagy átverés.

A 444 is ezt a címet adta, de ők odarakták alá a hír teljes szövegét is, így bár kacérkodtak, végül nem kurválkodtak:

Az összes többi fontos lap jól szerepelt a teszten, a Tölgyesi–Tölgyessy-labdát ugyanis nem csapta le sem az Index:

Advertisement

Sem a Hír24:

Advertisement

Sem a HVG:

Advertisement

Share This Story