Nagyj√°b√≥l a Hajr√°, Fradi!-hoz hasonl√≥ elk√©pzelhetetlens√©g, hogy kics√ļsszon a sz√°mom: Az√©rt igaz√°n kem√©ny cs√°v√≥k ezek a szakszervezetisek.

K√∂sz√∂nhetŇĎen a k√©sŇĎ K√°d√°r-rendszernek, mely miatt a "szakszervezetis" m√©g legal√°bb √∂tven √©vig csak a titk√°rnŇĎj√©t felcsin√°l√≥ ide-oda pakolgatott ittas g√°zol√≥t fogja jelenteni Magyarorsz√°gon. Ha leg√≥figura lenne, a k√©szletben gy√°rilag j√°rna hozz√° a b√°ny√°sznapon leh√°nyt mell√©ny, a terhes Marcsika √©s a dug√°s miatt √∂sszeszakadt √≠r√≥asztal.

√Ām Rom√°nia nemcsak a dadaizmusban √©s a Mountain Dew-fogyaszt√°sban j√°r Magyarorsz√°g elŇĎtt, hanem a szakszervezetek √©rdek√©rv√©nyes√≠t√©s√©ben is. A legkem√©nyebb arc, akit gyerekkoromban h√≠rad√≥ban l√°ttam, a rom√°n b√°ny√°szvez√©r, Miron Cozma volt.

A petrozsényi Zsinola hajviselete igazán felejthetetlen volt számomra.

Sok-sok √©vnek kellett eltelnie, mire realiz√°ltam, hogy jelentŇĎs√©ge t√ļlmutat a K√°rp√°t-medenc√©n: a a ropog√≥sra zsel√©zett bundesz eg√©szen Hollywood-k√ľlsŇĎig √©rt. √ćme Jean-Claude Van Damme frizur√°ja a T√∂k√©letes c√©lpontban:

Advertisement

Tal√°n Cozma elŇĎtt tiszteleg? Vagy Cozma a sp√°rg√°z√°s Magritte-je elŇĎtt?

John Woo hollywoodi referenciafilmj√©t, a T√∂k√©letes c√©lpontot (amelynek eredeti c√≠me am√ļgy Hard Target, vagyis neh√©z c√©lpont), amelyben unatkoz√≥ milliomosok vad√°sznak f√°c√°nok helyett hajl√©ktalan veter√°nokra, ma este vet√≠ti a TV2 22:40-tŇĎl.

Az elsŇĎdleges c√©lpontk√©nt megjel√∂lhetŇĎ fodr√°szipari tanul√≥kon t√ļl azoknak aj√°nlom, akik k√©telkednek benne, hogy van a R√©s a pajzsonn√°l is ostob√°bb film a galambfetisiszta John Woo √©letmŇĪv√©ben.


Minden bizonnyal az id√©n ez az utols√≥ csensz, hogy telev√≠zi√≥ban l√°ss√°tok. Hisz √ļgy az igazi.