Val√≥sz√≠nŇĪleg nem, de amit "k√∂zigazgat√°si magazinnak" n√©zt√ľnk, az val√≥j√°ban "k√∂zizgazgat√°si magazin". Ebbe √≠rt√°k minden idŇĎk Orb√°n-nyal√°s√°t.

A szerkesztŇĎs√©g√ľnk tagjai √©s az olvas√≥k is lelkesen kezdt√©k n√©zegetni a K√∂zigazgat√°s c√≠mŇĪ magazint, miut√°n arr√≥l posztoltam, hogy ennek a fŇĎszerkesztŇĎje olyan bek√∂sz√∂ntŇĎt √≠rt, amiben R√°kosi M√°ty√°s dicsŇĎ√≠tŇĎinek st√≠lus√°ban t√∂mj√©nezi Orb√°n minisztereln√∂k√∂t.

Volt koll√©g√°m, No√©mi sz√ļrta ki, hogy f√©lre√©rtettem a helyzetet, a lap fejl√©ce szerint ugyanis val√≥j√°ban k√∂zizgazgat√°si √ļjs√°gr√≥l van sz√≥. M√°rpedig egy kis finom izgazgat√°s m√©g senkinek sem √°rtott meg.

Másik olvasónk, Marketa Lazarova pedig az impreszumban találta meg azt a vicces tényt, hogy ezt a Rákosi-Orbán-kultuszlapot az EU is támogatja pénzzel.

Advertisement

update: Na, ez az igazi √ļjm√©dia! Meg√≠rtam az elŇĎbb ezt a posztot, betettem a szerkesztŇĎbe, de m√©g nem √©les√≠tettem, mert NAK koll√©ga a kormany.hu vonatkoz√≥ oldal√°n l√°that√≥ boros√ľvegek eredet√©t kutatta. √Čs mik√∂zben az ujjam itt t√°ncolt a publik√°l√≥gomb felett, a kormany.hu-r√≥l - hopp - egyszer csak leszedt√©k a K√∂zszolg√°lat magazin rosszul √≠rt fejl√©c√©t. Sz√≥val ŇĎk is √©szrevett√©k. De azt gyorsan lecsekkoltuk, hogy a nyomtatott lap fejl√©c√©ben nincs ilyen hiba. Akkor hogyan ker√ľlt bele az online verzi√≥ba? Munkahelyi vicc? SzabotŇĎr b√ļjk√°lna a kormany.hu szervertermeiben? Izgalmas lenne!