This is a platform for User Generated Content. G/O Media assumes no liability for content posted by Kinja users to this platform.

Láttad már minden idők legjobb társadalmi célú hirdetését?

Tutira nem! De ha mégis, nézd meg újra annak apropóján, hogy most múlt pont ötéves.

Advertisement

A reklámot 2010 februárjában készítette az Ogilvy ügynökség, az angol labdarúgó-szövetség Kick Homophobia Out kampánya keretében, a pályákon hallható homofób rigmusok visszaszorítása érdekében. A kisfilm elég sok kritikát kapott, hamar fel is hagytak a vetítésével, de a YouTube-ról szerencsére nem tudták eltüntetni. Tény, hogy én sem tudom, mennyire felel meg a célnak, azt viszont igen, hogy rendkívül vicces.

A főszerepet alakító színész, Paul Popplewell eleve zseniálisan játssza a végtelenül suttyó, agresszív angol focihuligánt, aki élete minden területén csak az alkalmat keresi, hol buzizhat egy nagyot. Éppen ezért lesz nagyon vicces, amit az irodában vagy a munkahelyi liftben művel.

Advertisement

A filmmel kapcsolatban az volt a leggyakoribb kifogás, hogy túl vicces, és inkább szórakoztatóvá teszi a primitívséget, nem pedig elítélendővé. De inkább mindenki döntse el ezt maga, és aki a másfél perces, kicsit hosszabb verziót szeretné látni, az megnézheti itt.

Share This Story

Get our newsletter