Közösségi finanszírozással is rendeltek boltbezárás-kutatást, kár volt

Az Ipsos eléggé kiszúrt Balla Péterrel és azokkal, akik egy Indiegogo-kampányban dobtak össze közel félmillió forintot, hogy megtudják, mit szólnak az emberek a vasárnapi zárva tartáshoz. A cég ugyanis tőlük függetlenül is elvégzett egy hasonló közvélemény-kutatást.

Advertisement

Erről pedig – mármint, hogy amúgy is tervbe van véve a kutatás – nem tájékoztatták a megrendelőt, aki épp a hiányt akarta pótolni, ráadásul a saját eredményeiket fél nappal korábban hozták nyilvánosságra, mint hogy elküldték volna a megrendelt eredményeket, írják Balla Péterék. Igaz, semmilyen szerződésszegés vagy ilyesmi nem történt, hiszen két független kutatásról van szó. Az egyikben azt kérdezték az emberektől, hogy egyetértenek-e a boltok vasárnapi zárva tartásával, a másikban azt, egyetértenek-e azzal, hogy vasárnaponként továbbra is nyitva legyenek az üzeletek.

A két kutatás eredménye egybevág, az emberek jelentős része inkább nyitva tartaná az üzleteket a hét utolsó napján is. Na nem mintha különösebb beleszólásuk lenne a dologba.

Share This Story

Get our newsletter