Vihar alatt nem azt kell √©rteni, hogy kicsit r√°zk√≥dott, hanem azt, hogy k√©nyszerlesz√°ll√°st kellett v√©grehajtani, √©s az utasok a csal√°djuk√©rt im√°dkoztak. Ne n√©zd meg, ha nem szeretn√©d, hogy a k√∂vetkezŇĎ rep√ľlŇĎutad elŇĎtt kiverjen a ver√≠t√©k.

A felv√©tel az American Airlines 280-as j√°rat√°n k√©sz√ľlt, ami kedd este tartott Sz√∂ulb√≥l Dallasba, √©s √Āzsia elhagy√°sa ut√°n belerep√ľlt egy √≥ri√°si viharba Jap√°n keleti partj√°n√°l. A Boeing 777-es nem tudott tov√°bb rep√ľlni, a toki√≥i Narita rep√ľlŇĎt√©ren le kellett sz√°llnia. A fed√©lzeten 240 utas √©s 15 fŇĎnyi szem√©lyzet tart√≥zkodott, k√∂z√ľl√ľk 10 utas √©s n√©gy utask√≠s√©rŇĎ s√©r√ľlt meg a turbulenci√°ban.

Tanuls√°g: a rep√ľl√©ssel kapcsolatban borzaszt√≥ sok h√ľlyes√©g van, de az egy√°ltal√°n nem h√ľlyes√©g, hogy a levegŇĎben mindig be legyen csatolva a biztons√°gi √∂v√ľnk. A rep√ľlŇĎg√©p nem fog kett√©t√∂rni, nem fognak leszakadni a sz√°rnyai, minket viszont b√°rmikor a plafonhoz csaphat egy l√©g√∂rv√©ny, ak√°r a semmibŇĎl j√∂n, ak√°r egy ilyen viharb√≥l.

Forr√°s: Flight Club