Ha nem vagy kedves a pincérrel, jó eséllyel ki fog gúnyolni. Esetleg tesz valami még rosszabbat.

A DailyMail ír egy kutatásról, amiben 438, a vendéglátásban dolgozó személyt kérdeztek meg kutatók, hogy miképp vágnak vissza a bunkó vendégeknek. Pár példa: 79%-uk gúnyolódik, 65%-uk a szükségesnél tovább húzza a kiszolgálást, 6%-uk pedig akár "be is szennyezi" a kért fogásokat. Az ember hall mendemondákat, de így számszerűsítve még ijesztőbb ez a dolog.

Persze nem könnyű azoknak, akik étteremben dolgoznak, hosszú műszakok, kemény fizikai munka, ráadásul mindig udvariasnak kell lenni, miközben a stressz óriási. A vendégek meg gyakran tenyérbemászóan idegesítőek és lekezelőek tudnak lenni. Ez persze nem mentség ezekre:

Advertisement

Aki kíváncsi a részletekre itt olvashat még róluk, egyébként legyünk mind udvariasak, és akkor nem kell félni majd attól a bizonyos gombalevestől sem.

Advertisement

Én két esetről tudok, egyik sem itthon történt. Az egyik helyen beleköptek a kellemetlenkedő vendégek sörébe, a másiknál "véletlenül" ráborították a forró levest. Ha van valami hasonló sztoritok, akkor ne tartsátok magatokban, hadd szörnyülködjünk mind!