Ezer éve elfeledett weoldalak bukkannak fel mostanában. A Yahoo vagány felvásárlós, ráncfelvarrós akciója után a MySpace hallat magáról. Nem is akármilyen formában.

Eleve fura, hogy egy k√∂z√∂ss√©gi oldal intenz√≠v t√©v√©kamp√°nyba kezd, r√°ad√°sul 20 milli√≥ doll√°rb√≥l, h√©t h√©ten √°t a Comedy Centralt√≥l az MTV-ig, √©rintve az NBA-d√∂ntŇĎt is. Pl√°ne egy gyakorlatilag haldokl√≥ oldal.

Igaz, a MySpace m√°r j√≥ideje nem szimpla k√∂z√∂ss√©g√©p√≠t√©sben igyekszik versenyezni a Facebookkal, hanem az alkot√≥kra, zen√©szekre, kreat√≠vokra hajt, fel is tŇĪnik a klipben (melybŇĎl egy 30 m√°sodperces verzi√≥ ker√ľl majd ad√°sba) Pharrell, Ciara, Mac Miller√©s m√°sok.

Advertisement

Viszont szerintem m√°r ezen a t√©ren is elj√°rt az idŇĎ a MySpace felett, a Reverb Nation, vagy a BandCamp sok elŇĎad√≥ sz√°m√°ra vonz√≥bb - b√°r a Facebook zenekari page-eivel m√°r ezek se nagyon tudnak versenyezni √∂nmagukban.