Az √∂nkorm√°nyzat jogszerŇĪtlen√ľl mondta fel a kor√°bbi ker√ľleti √ļjs√°ggal k√∂t√∂tt szerzŇĎd√©st, √©s a b√≠r√≥s√°gi √≠t√©let k√∂zel 50 milli√≥ forint megfizet√©s√©re k√∂telezte. Mindezt az√©rt, hogy helyette Rog√°n propaganda√ļjs√°got ind√≠thasson.

A LegfelsŇĎbb B√≠r√≥s√°g 2011-ben kelt √≠t√©let√©t a ker√ľlet ellenz√©ki polg√°rmesterjel√∂ltje, Juh√°sz P√©ter ismertette ma a Facebookon: eszerint elŇĎsz√∂r a szerzŇĎd√©st m√©g Rog√°n elŇĎdje, Steiner P√°l alatt mondt√°k fel 2005 november√©ben, √°m ezt k√©sŇĎbb helyre√°ll√≠tott√°k. Megv√°laszt√°sa ut√°n azonban Rog√°n √ļjra felmondta 2006 okt√≥ber√©ben, ezt k√∂vetŇĎen ker√ľlt b√≠r√≥s√°g el√© az √ľgy.

A b√≠r√≥s√°g m√°sodfokon elutas√≠totta a ker√ľlet fellebbez√©s√©t, √©s az √≠t√©letet a LegfelsŇĎbb B√≠r√≥s√°g helybenhagyta, vagyis mindennel egy√ľtt csaknem 50 milli√≥ forintot kellett fizetni√ľk a felperesnek k√°rt√©r√≠t√©s √©s elmaradt haszon c√≠m√©n.

Rog√°n idej√©ben Mai Belv√°ros n√©ven n√©ven indult egy mag√°t f√ľggetlennek mond√≥, de kamp√°ny√ļjs√°gk√©nt mŇĪk√∂dŇĎ, ingyenes napilap, mely az√≥ta √∂sszesen 389 milli√≥ forint t√°mogat√°st kapott hirdet√©sek c√≠m√©n ‚Äď ezt az √Ātl√°tsz√≥ √≠rja. Az √ļjs√°gr√≥l kor√°bban itt √≠rtuk, hogy "nem a mindenhol szok√°sos, √∂nkorm√°nyzati propagandakiadv√°nyr√≥l van sz√≥, hanem egy olyanr√≥l, ami mag√°ntulajdon√ļ, √©s a k√∂zp√©nz haveroknak t√∂rt√©nŇĎ kitalicsk√°z√°s√°ra haszn√°lj√°k."

Advertisement

Az RTL Klub kider√≠tette, hogy az √ļjs√°got kiad√≥ Impress-R√©gi√≥ Kft. a tulajdonosa annak az Aranyk√©z utcai lak√°snak, amely Habony √Ārp√°d hivatalos lakc√≠me.

Az V. ker√ľletben id√©n a Fidesz Szentgy√∂rgyv√∂lgyi P√©tert ind√≠tja, vele szemben az ellenz√©ki polg√°rmesterjel√∂lt Juh√°sz P√©ter.