Ha egy √°tlagos √ľgyn√∂ks√©g kapn√° a feladatot, hogy tervezzen formabont√≥ √≥ri√°splak√°tot egy IT-c√©g "smart city" kamp√°ny√°hoz, alighanem telerakn√°k villog√≥ vagy izgŇĎ-mozg√≥ k√ľty√ľkkel.

Az Ogilvy & Mather azonban csak annyira b√ľtyk√∂lte meg a kiindul√≥ eszk√∂zt, mint a mobiltelefonellenes s√∂r√∂skors√≥k k√©sz√≠tŇĎi, √©s ha nem is lett olyan sz√©p a v√©geredm√©ny, mint a Valy√≥ padjai a Duna parton, eg√©sz haszn√°lhat√≥ darabokat hoztak √∂ssze. Na √©s ugye rekl√°mnak sem utols√≥k.

Persze tegy√ľk hozz√°: egy √°tlagos magyar c√©gvezetŇĎ a fen√©be hajtan√° el ezzel az √∂tlettel Oglivy band√°j√°t √©s k√∂veteln√© a villog√≥, meg izgŇĎ-mozg√≥ k√ľty√ľket.

Advertisement

/via: dezeen/