Tudom, hogy gyan√ļs, ha egy blogon egy √≥r√°n bel√ľl k√©t vil√°glegrekl√°mja jelenik meg, de ha megl√°tj√°tok ezt a k√©pet meg√©rtitek, mi√©rt ragadtattam el magam. Ez gyomorforgat√≥bb, mint a taknyos zsebkendŇĎvel kivett prot√©zis, amit az asztal k√∂zep√©re tesznek. Annyira undor√≠t√≥, hogy csak hajt√°s ut√°n teszem be.

De ha az igaz√°n szaftos, f√©rges, m√°l√≥s, pen√©szes, csontkikandik√°l√≥s r√©szletekre vagytok kiv√°ncsiak, ide kattintsatok √©s nagy√≠ts√°tok ki teljes k√©pernyŇĎsre, mert csak √ļgy b√ľntet igaz√°n.

A hirdet√©s am√ļgy egy vid√°mpark√©. Nem, nem, √©n sem √©rtem az √∂sszef√ľgg√©st. Meg azt se, hogy hogy j√∂n ide HamupipŇĎke. Meg mi van, ha a zombi l√°b√°ra j√≥ a cipŇĎ? Ne is bolygassuk ezeket a k√©rd√©seket. El√©g ha annyit mondok, az az √ľgyn√∂ks√©g csin√°lta a hirdet√©st, amelyik fing√≥ csontv√°zzal rekl√°mozott egy Danone-joghurtot.

Advertisement

Brazíliában furcsa irányba megy a reklámpiac. (via: ibelieveinadv.com)