ÓriĂĄsi siker lett Mat Carpenter vĂĄllalkozĂĄsa, viszont a srĂĄc tĂ©nyleg gyƱlölheti a csillĂĄmport. Úgy tƱnik, egymilliĂł lĂĄtogatĂł, negyedmilliĂł megosztĂĄs Ă©s több tĂ­zezer dollĂĄros bevĂ©tel utĂĄn inkĂĄbb eladja az egĂ©szet a fenĂ©be. Pedig a szekĂ©r mĂ©g csak most indul be Ășgy igazĂĄn.

Persze simĂĄn lehet, hogy csak egy Ășjabb marketingfogĂĄs a dolog, de az oldalt alapĂ­tĂł ausztrĂĄl Twitteren kiĂ­rta, hogy eladĂł az oldal, rĂĄadĂĄsul a vĂĄsĂĄrlĂĄst is felfĂŒggesztette, Ă©s mĂĄr korĂĄbban is könyörgött, hogy ne rendeljenek tƑle ennyi csillĂĄmporos bosszĂșlevelet. A tĂĄjĂ©koztatĂĄs szerint rengeteg megrendelĂ©s Ă©rkezett, dolgozik rajtuk, Ă©s tĂŒrelmet kĂ©r mindenkitƑl.

Ilyen anyagi siker utĂĄn Ă©n inkĂĄbb felvennĂ©k egy alkalmazottat (vagy egy csomĂłt), Ă©s nem adnĂ©k tĂșl egy ilyen jĂłl menƑ vĂĄllalkozĂĄson. Viszont akĂĄrmi is lesz az oldal sorsa, azĂ©rt a csillĂĄmporos bosszĂșrĂłl nem kell lemondani. BĂĄrmikor kĂ©szĂ­thetĂŒnk Ă©s kĂŒldhetĂŒnk mi is ilyen levelet az ellensĂ©geinknek, csak aztĂĄn ne remegjen a kezĂŒnk a borĂ­tĂ©k megtöltĂ©sekor.

Advertisement

via Time