Az M1-M7-es aut√≥p√°lya bevezetŇĎ szakasz√°nak fizetŇĎss√© t√©tele miatt a v√°ros nem fizeti tov√°bb az aut√≥p√°lya √©s a felhajt√≥k k√∂zvil√°g√≠t√°s√°t.

A buda√∂rsi polg√°rmester, Wittinghoff Tam√°s k√∂zlem√©ny√©ben a k√∂zleked√©si felt√©telek egyoldal√ļ megv√°ltoztat√°s√°ra hivatkozik, amikor bejelenti, hogy a v√°ros felmondja a magyar √°llammal k√∂t√∂tt meg√°llapod√°st.

Az M1-M7 aut√≥p√°lya k√∂z√∂s bevezetŇĎ szakasza kereszt√ľlszeli Buda√∂rs v√°ros√°t √©s ily m√≥don a helyi k√∂zleked√©si h√°l√≥zat szerves r√©szek√©nt √ľzemel. Ennek megfelelŇĎen a v√°ros ‚Äď b√°r nem lett volna k√∂telezetts√©ge ‚Äď jelentŇĎs, t√∂bbmilli√°rdos fejleszt√©seket, bŇĎv√≠t√©seket hajtott v√©gre, r√©szben saj√°t, r√©szben a ter√ľlet√©n mŇĪk√∂dŇĎ v√°llalkoz√°sokkal k√∂z√∂sen. Ezeket a beruh√°z√°sokat t√©r√≠t√©smentesen √°tadtuk a Magyar √Āllam tulajdon√°ba. Ezen fel√ľl jelentŇĎs r√©szt v√°llalunk az √ļtszakasz napi √ľzemeltet√©s√©ben, √©s mi fizetj√ľk a fŇĎp√°lya √©s a lehajt√≥k k√∂zvil√°g√≠t√°s√°t is

‚Äď √≠rja Wittinghoff. Mint az ismert, a bevezetŇĎ szakaszok fizetŇĎss√© t√©tel√©nek az egyik nagy vesztese Buda√∂rs, amelynek belter√ľlet√©re esik janu√°r 1-tŇĎl a fizetŇĎs szakaszokat elker√ľlŇĎ aut√≥sok fŇĎ √ļtvonala.

A v√°ros febru√°r 28. napj√°val mondta fel a szerzŇĎd√©st, de a felmond√°si idŇĎ alatt sem k√≠v√°nj√°k a k√∂zvil√°g√≠t√°s k√∂lts√©geit v√°llalni, √≠gy az erre az idŇĎszakra esŇĎ sz√°ml√°kat tov√°bb√≠tj√°k a K√∂zleked√©sfejleszt√©si Koordin√°ci√≥s K√∂zpontnak.