TŇĎlem p√°r m√©terre, egy h√©tv√©gi horg√°szversenyen. Mi persze szoptunk, mint a torkos bodorka.

√ďri√°si hacac√°r√© volt a Maconkai-v√≠zt√°roz√≥n, ahol m√©dia- √©s t√°rsas√°gi horg√°szversenyt rendeztek, m√©ghozz√° hatalmasat, 50 darab h√°romfŇĎs csapattal.

Bodolai L√°szl√≥ m√©dia√ľgyv√©d-√ļjs√°g√≠r√≥val √©s a bar√°tj√°val, Tics√∂rrel alkottuk a lelkes√≠tŇĎ nevŇĪ Sikeres Sporthorg√°sz 2. csapatot, ami nem r√°olvas√°s, hanem egy horg√°szlap c√≠me.

Remek helyet h√ļztunk a sorsol√°sn√°l, ami abb√≥l is l√°tszott, hogy a 9 √≥r√°s verseny alatt a profi szomsz√©daink 100-90-80 kil√≥kat fogtak √≥ri√°si pontyokb√≥l. A startunk t√∂k√©letes volt, a 9 √≥r√°s verseny 10. perc√©ben egy dob√°sn√°l der√©kba t√∂rt az egyetlen bot, amit magammal hoztam.

Advertisement

Laz√°ra vett√ľk az eg√©szet, b√°r az sem sz√°m√≠tott volna, ha megfesz√ľl√ľnk, mert egyik√ľnknek sem volt olyan felszerel√©se, amivel itt fogni lehetett volna, vagyis amelyikkel 100-120 m√©terre lehet dob√°lni √©s beetetni. De j√≥ volt √≠gy is, legal√°bb l√°ttunk egy rak√°s f√°raszt√°st. Ilyen van a k√©pen is.

Erdei√©k pontya bele√ļszott a part menti n√∂v√©nyzetbe, ŇĎ pedig v√°llalta, hogy bemegy √©rte, √©s onnan sz√°kolja meg. Ez bizonyult a legsz√≥rakoztat√≥bbnak a rengeteg f√°raszt√°s k√∂z√ľl, mivel Erdei √©s a csapatt√°rsa v√©gig szidt√°k egym√°st, mint a bokrot. Erdei irt√≥ vicces √©s lelkes csapattag, de nem a sz√°kol√°s professzora. Ennek megfelelŇĎen √°ltal√°ban r√°b√≠zt√°k ezt a feladatot, ŇĎ meg csak toporgott a sz√°kkal, √©s kiab√°lt, hogy emelj√©k m√°r meg a hal fej√©t, ami fizikai k√©pteles√©g ilyenkor, ekkora halakn√°l. A csapatt√°rsai meg visszaord√≠tottak, hogy pof√°z√°s helyett ink√°bb mer√≠tsen al√°.

Mi bezzeg nem ordib√°ltunk! V√©g√ľl nagy nehezen fogtunk 10 kil√≥ halat, szinte csak keszegekbŇĎl, de a v√©ge elŇĎtt legal√°bb siker√ľlt kifognom egy j√≥ k√©tkil√≥s becs√ľletpontyot, ami akkora volt, mint a szomsz√©daink halainak a feje.