Illustration for article titled A Vodafone úgy vonja vissza TV2-s hirdetéseit, hogy azért tovább hirdet

Megjelent egy frissítés a Kreatív cikkében, ami arról szól, hogy a szégyenteljes erőszak miatt a Vodafone úgy állította le hirdetéseit a TV2-n, hogy a reklámjai változtatás nélkül futnak rajta.

Az év marketingkommunikációs húzása a Vodafone-tól. Earned media level végtelen + lényegében kockázat nélküli vállalás, mert addigra alighanem egészen biztosan lezárul majd a belső vizsgálat.

Advertisement

Ezzel kommentálta Socialdance felhasználó azt, hogy miután a Kreatív szétkürtölte – és mi is megírtuk –, hogy “nem hirdet a Vodafone a TV2-n”, a cég később pontosított. Ezzel:

Baráth Péter, a Vodafone márkakommunikációs igazgatója a Kreatív Online kérdésére elmondta, a hirdetések 2-3 hónapra előre vannak lekötve, ezeket nem érinti a bejelentés, viszont a tervezés alatt álló kampányok esetében a TV2 kikerült a médiatervből, leállították az előkészítést is, tehát a Vodafone – ha addig a TV2-nek esetleg nem sikerülne megegyezni a céggel – praktikusan az év második felétől nem vásárolna reklámidőt a csatornán.

Advertisement

Ügyes!

Ettől persze fontos és klassz, hogy a Vodafone nyilvánosan kiállt az erőszak elmismásolása és kereskedelmi árucikké tétele ellen, de az is biztos, hogy pénzt ők sem akarnak veszteni az elvszerű kiállás miatt.

Advertisement

Share This Story

Get our newsletter