Médiapiaci pletyka kering arról, hogy a Spar átvinné a hirdetéseit az RTL-től a TV2-höz, ezért ők állnak a műsorvezető átigazolása mögött. Ördög Nóra ugyanis a cég arca. Minden érintett cáfol, de közben azért vannak gyanús elemek a sztoriban.

Több eltérő helyről is hallottam a pletykát, így nekifogtam a szálak felgombolyításának.

Jó pár emberrel sikerült háttérbeszélgetnem az összes érintett cégtől, és azt alapvetően mindenki cáfolta, hogy ebben a formában igaz lenne a híresztelés. A Spar sajtófőnöke például szikáran fogalmazott a levelében:

Köszönettel megkaptam e-mail-jét, mellyel kapcsolatban tájékoztatom, hogy tv-hirdetéseinket illetően ez évre érvényes szerződéseink vannak, s a jövőre vonatkozóan semmilyen megbeszélések nem kezdődtek.

Ami pedig az Ördög Nórára vonatkozó kérdéseket illeti, ilyen meglehetősen abszurdnak tűnő „médiapiaci pletykákat" nem kívánunk kommentálni.

Üdvözlettel

Fehér István

Egy TV2-es forrás ugyanakkor – miközben arról beszélt, hogy mekkora szükségük volt egy húzónévre az őszi idényre – arra tett célzást, hogy Ördög Nóra lelépési millióit a végén a Spar fizetheti ki. Az RTL-től többen megerősítették: ők is hallották a sparos verziót, volt olyan beszélgetőparterem, aki szerint egy ideig hittek is benne. De aztán ők is azt hallották, hogy a dolognak nincs alapja.

Advertisement

A történet le is zárulhatna itt, ha a telefonbeszélgetésünk elején Fehér István nem jegyzi meg nevetve-almélkodva, hogy ezt a pletykát még nem is hallotta soha. Mert én úgy tudom, hogy az RTL minimum rákérdezett a Sparnál a dologra. Ettől persze nem kell, hogy a híresztelés igaz legyen, de legalább van mi miatt sustorogni.

Ha te is hallottál valamit, pletykáld el a kommentek között!