Óriási párbajba bonyolódott a HVG és a Magyar Nemzet trafikügyben. A Nemzet ugyanis, hogy elvegye a kormánynak rém kellemetlen trafikbotrány élét, arról írt nagy cikket, hogy az MSZP-hez és a baloldalhoz köthető figurák vagy rokonaik is nyertek trafikkoncessziót. Bár az ügyben korábban senki sem állította, hogy csak és kizárólag fideszes politikusok nyertek trafikot, a Nemzetnek láthatólag igen nehéz volt összeszednie egy cikkre való MSZP-st. Jó példa erre az anyag nyitómondata:

Több MSZP-s politikus rokona, köztük a szocialisták februári éhségmenetét szervező sellyei polgármester felesége is koncessziót nyert a trafikpályázaton.

Csakhogy Nagy Attila sellyei polgármester, mit tesz isten, független politikus. Lehet, hogy irgalmatlan nagy komcsi, végül is szervezője volt az éhségmenetnek, de a nyitó mondat ebben a formában azonnal sántít.

Advertisement

A HVG első nemes válasza: cikket írtak a Nemzet anyagából, anélkül, hogy linkelték volna az írást.

A Nemzet a nem MSZP-s Nagyon és a már régóta nem SZDSZ-es Mali Zoltán drávapiski polgármesteren kívül egyetlen, vagyis két rendes vadat tudott lőni, méghozzá az egykori MSZP-s pártpénztárnok, Puch László testvérét és sógorát.

És itt jött újra a képbe a HVG, akik pár óra kutatás után egy újabb cikkben diadalittasan közölték, hogy a legfontosabb találat, Puch testvére, a madocsán helyi képviselő József nem baloldali, hanem Fidesz-KDNP-s politkus, amit a Nemzet elhallgatott. update: Ja, és nem is testvére Puch Lászlónak.

Advertisement

Itt tart most a baloldali trafikgate, illetve a két lelkes újság csatája, nagyon remélem, ma még lesz benne egy-két fordulat!