Egyáltalán nem! Kiszúrtuk, hogy az utóbbi hetekben eltűnt a CBA név és logo az ismert bolthálózat egyes reklámprospektusairól, és a frissen nyitó elitüzleteken sem szerepel a név.

A szerkesztőség több tagjának – illetve egyes olvasóinknak – is feltűnt a változás. Amikor ezek miatt elkezdtem alaposabban átnézni a cég hivatalos Facebook-oldalát, szemet szúrt, hogy a két legutóbbi heti reklámárjegyzékről már teljesen hiányzik a CBA neve. A fejlécben a Príma logo virít, alul a Max Csoporté látható a május 7–9-ei, illetve az április 23–30-ai dátumozású reklámokon. De az eggyel korábbi, április 16–18-as papíron az alsó még a CBA–Max Csoport logója volt, vagyis utóbb innen is kiszedték a CBA-t, noha a csoport neve nem változott meg.

Emellett több helyről – például a Deák tér környékéről – jelentették kémneink, hogy az újranyitott üzleten már nincsen CBA-jelzés, csak Príma. Mi a szösz? Felhívtam Fodor Attilát, a CBA kommunikációs igazgatóját, aki elmesélte: jól szúrtuk ki a dolgot.

Advertisement

Arról van szó, hogy a cég tudatosan le akarja választani a Príma márkát a CBA-ról. Csináltattak ugyanis egy felmérést – mondta –, amiből az derült ki: a legmagasabb kategóriába tartozó, CBA Príma néven futó szupermarketek nevéből a Príma nem eléggé tudatosodott a vásárlókban. Fodor ezzel magyarázta, hogy nemcsak a reklámanyagokról tűnt el a CBA név, de fokozatosan ugyanez történik az összes Príma szupermarket arculati elemeivel. Vagyis lecserélik a cégéreket.