Így működnek a magyar bulvármagazinok: a válásról szóló hír már 2013. őszén sem volt igaz, most ugyanazzal a címmel közölte le a Story, mint akkor a Hot. A titok egyetlen szó: X-faktor.

Arra sem figyeltek az X-faktor készítői, hogy átírják a fájlt, talán ezért közölte ugyanazzal a címmel – "Szikora Róbert titokban elvált a feleségétől" – a két hetilap. Rutinból vettem meg a Storyt tegnap, szemlézés végett, és a címlapra nézve őrült nagy dézsavüm volt. Most reggel rádöbbentem, hogy miért, és gyorsan meg is találtam ezt a majdnem pont egyéves 2013. október 10-én közölt posztomat.

A hír nemcsak tökéletesen érdektelen, de igazi primkó, PI-csapda jellegű átverés is, klasszikus bálás félkamu, hiszen belül mindkét lapból kiderült, hogy a híresen családszerető Szikora, aki ezerszer lenyilatkozta, hogy a felesége volt az egyetlen nő az életében, nem most, hanem száz évvel ezelőtt vált el, és azt is igazából egészen rövid időre, valami örökség megszerzése végett, majd azonnal össze is házasodtak újra.