Reklámfotózásra indultak a pofátlanul szép emberek, aztán csak tátották a szájukat, amikor a szövegük a semmitmondó szavak helyett a kőkemény valóságba csapott át. Itt az internet új kikerülhetetlen sztárvideója.

A Save The Children USA nevű jótékonysági szervezet reklámfilmje egy másik, képzeletbeli reklámfilm forgatásáról szól, amire behúztak egy csomó szép amerikai modellt és elhitették velük, hogy egy szuperszexi új termék kampányában fognak résztvenni. Aztán hirtelen a súgólapokon már nem az szerepelt, hogy milyen fantasztikus érzés szexinek lenni, hanem az, hogy évente mennyi csecsemő hal meg világszerte.

Advertisement

A szereplők aztán nem is értik, hogy tulajdonképpen ez most micsoda is valójában, de a remek színész/rendező hajszolja őket, hogy igen, ez a szöveg, tessék elmondani, ha lehet, még egy kicsit szexisebben, mert ez egy olyan téma.

Vagyis hát tudja a fene, hogy ezek igazi modellek-e vagy sem, valószínűleg nem, de én a nép egyszerű gyermeke vagyok, szeretem azt hinni, hogy az egész csak egy mókás kandi kamera annak érdekében, hogy a világ kicsit jobb hely legyen, vagy legalábbis akik ezt végignézik úgy érezzék, hogy már ezzel tettek valamit a jó ügyért. Háromszázhetvenezren mindenesetre látták két nap alatt, ami nem egy idegenekkel csókolózós-tempó, de legalább nem is egy divatmárkát hirdet, hanem valami nemes célt.