A magyar net legnépszerűbb szórakoztató terméke pillanatnyilag egy reklám, pontosabban egy hülyevideónak álcázott vírusvideó, a Zsanettet randevúra hívó piros pólós hapsi vallomása. 24 óra alatt 166 ezer nézője lett. Szalacsizmussal itt mindent el lehet adni?

Boldog-boldogtalan ezt osztja meg, az elmúlt órákban megkaptam levélben, cseten és Facebookon is.

Advertisement

Hogy helyén tudd kezelni a 166 ezer nézőt: Kis Grófó, az egyik legnépszerűbb netsztár új, ugyanabban az időben publikált, ráadásul rajzfilmes klipjének egy nap alatt bő 55 ezer nézője volt, szűk harmadannyi, mint a gumimedencés mukinak.

A főszereplő a maga kissé retardált módján aranyos, de a videó sikerének az a legfőbb titka, hogy az egyértelmű vodafone-os utalások csak a 2,5 perces játékidő vége felé, 1:50 táján kerülnek elő, és ismerve a netezési-megosztási szokásokat, a nézők túlnyomó többsége vagy végig se nézi eddig, vagy már azelőtt megosztotta, hogy elérkezett volna a nullahathetvenezős részhez. Odáig pedig pont olyan filmmel állunk szemben, mint Szalacsi Sándor óta annyiszor: egy a mondatokkal, sőt a szavakkal is reménytelen küzdelmet folytató ember bukásra ítélt harcát figyelhetjük.

Advertisement

Jól ki van ez találva, kapásból érezni például, hogy a videó ezerszer elsüthető gerappájának a

hűséges típus leszek hozzád

mondatot szánhatták a szerzők.

Megalázó az ilyen? Nyilván, de te is megnézed, én is megnézem, némelyiken röhögünk is, hülyeség lenne ezen képmutatóskodni. Az is igaz persze, hogy a huszonhetedik proli után már nem olyan őszinte a kacaj.

Erre a pasira rendesen ráépítették a kampányt, a videónak már van fb-oldala is.