Mert egy álláskereső weboldalt reklámoz. De olyan fantasztikus tehetséggel, hogy a kattintók háromnegyede a jelek szerint arra se jött rá, hogy a videó, amit vadul osztogat, igazából reklám, pedig oda van írva.

Ez a jó a netes reklámban: nem kell eldolgozni a sorját, semmi szükség technikai profizmusra, sőt a fenti videó élvezeti értékét csak növeli, ahogy az alsógatyában vasaló Berki 10 másodpercenként ijedten kinéz a képből, mert elfelejtette a szövegét. A filmmel ma reggel rövid egymásutánban három ismerősömnél találkoztam plusz levélben is elküldte Klinkerhoffen. Egy ingyenes videó-önéletrajzot ígérő szájt hirdetése ez.

Advertisement

Berki pont akkora reklámszínész-tehetség, mint kollégája, Dzsudzsák Balázs, akinek a napokban láttam egy fantasztikus Nike-reklámját, amiben egy boltban tátott szájjal néz cipőket, de egyelőre nem találom sehol neten.

Berki videójában a nagy muri az, hogy mennyien vették komolyan, bármit is jelentsen ez ebben az összefüggésben. Ennek megfelelően a Youtube-kommentek simán nyaldossák a film színvonalát:

Én egyedül azt nem értem, miért nem vasalót reklámoztatnak vele.