Élek-halok a publicisztikákért, de egészen gyakran fordul elő, hogy nem értem őket. Mármint nem azt nem értem, hogy hogy lehet ilyet vagy olyat leírni, hanem primér szintén nem értem, mire gondolhatott a szerző. Ez nem baj, sőt néha kifejezetten nagyot dob a művészi hatáson és a szórakoztató faktoron. Mostantól, ha találok ilyen írást, beposztolom, és a nálam okosabbhoz, a közönséghez fordulok, hátha ti értitek. Mai versenyzőnk Barak Beáta a Hajdú Onlinetól.

Az ötcsillagos, de annál titokzatosabb jegyzetnek már a címe is titokzatos értelmet sugall - Hús-bolt - aztán megtudjuk, hogy a disznó szeret fagyasztott csirkefejet enni, utána pedig olyanok jönnek, hogy "A fehérje-csemegével, mellette jó minőségű szalmával, nem tipikusan táp-főzelékkel táplált sertések türelmesebbek, és kevésbé hasmenősek mint tucatjával, táplálékkiegészítővel hizlalt társaik." Hogy innen Arany János-i ugrással, minden magyarázat vagy átmenet nélkül ott nyalogassuk a szánkat egy németesen precíz lóhúsos lasagne meleltt az áruházban, hogy hasonlóan váratlan fordulattal már a belünket hányjuk ki egy virslis videó előtt. Itt az egész jegyzet, baromi rövid, 30 másodperc átfutni, aki elolvasta és érti, válaszban írja meg, mire megy ki a játék!