Pedig a pótlóbuszon remekül lehetett támaszkodni. Azért jobb ez így.

Én még nem is láttam ilyen párnázott támaszkodókat a csuklóknál, pedig ennél jobb találmány nem kell egy buszra. Nincs annál meglepőbb érzés, amikor egy kanyarodásnál a csukló széthúzódik, a rajta lustán és félszegen ülő ember kicsit beljebb csúszik, és az egyik borda bevág. Kár, hogy elfelejtettem megnézni, milyen típuson láttam ezt a megoldást, főleg, hogy ennél puhább buszülésekkel sem találkoztam még, mint ezen a járaton.

Valószínűleg egy ideig most nem is fogok. A Széll Kálmán tér felújításával, a budai fonódó villamoshálózat kiépítésével, valamint a Margit hídi sínek hőtágulás miatti garanciális cseréjével összehangolt felújítási és karbantartási munkák márciusban kezdődtek, írja a BKK, de mától újra teljes vonalán jár a 4-6-os.

[A fenti képet én lőttem, a lentit a BKK.]