Két és fél év után Rebecca Black szembenéz azzal, amin röhögött az egész világ. Sőt, talán még most is röhög.

Ha valaki lemaradt volna róla, a Friday egy elképesztően rossz/szórakoztató szám volt még két éve. Már 61 millióan nézték meg Youtube-on. A klipet és a dalt is az Ark Music Factory nevű zenecég szolgáltatta, nekik nagyjából az az üzleti modelljük, hogy gazdag szülők gyerekeinek popkarriert ígérnek, forgatnak egy videót, aztán kipakolják az internetre, hogy aztán a család örüljün, hogy a kislányuk letett valamit az asztalra. A Friday volt az a dal, ami után mindenki felfigyelt az Arkra és arra, hogy mennyi szerencsétlen szülő van, aki képes hülyét csinálni a tizenéves gyerekéből ennyi pénzért.

Advertisement

„Ez életem legjobb vagy legrosszabb döntése” - vág neki a videónak Black, akiről valószínűleg nem annyira jó színész, hogy bekamuzzon egy ilyen videót. Mert szegény annyira zavarban van végig, mintha tényleg élete legrosszabb döntését dörgölnék az arcába perceken át. Black egyébként mindenezek ellenére nem bánta meg sem a számot, sem a videót, bár azért látszik rajta, hogy az egész hajcihőt szívesen kihagyta volna.

Itt meg is tudjátok nézni a reakcióvideót, ami egyébként a múlt heti Black Friday alkalmából készült: