​Már megint a Cinkig jött a pofonért a Heti Válasz szerkesztője

Kötekedő reppernek képzeli magát a valasz.hu-s Dévényi István, de szegény megint orra esett. Betámadta a Cinket azzal, hogy mekkora nagy sztorit írt meg a lapja. A probléma az, hogy azt a sztorit a Figyelő írta meg, nem a kormánylap. Előbb kellett volna olvasgatni, a kormánypárti reppelés a jelek szerint nehéz műfaj.

Gunyoros, agresszív posztban támadja be Dévényi a Cinket amiatt, hogy átvettük azt a csütörtöki kreatívos információt, miszerint közös cégben egyesülhet az Origo az egykori Sanoma-portfolióval.

Dévényi azért jött izgalmi állapotba, mert miután a Heti Válasz munkatársa, Bódis András június 18-án arról írt cikket, hogy az Origo főszerkesztőjét nem is Lázár miatt rúgták ki, hanem mert üzletileg rosszul ment az Origónak, amit a tervek szerint a Sanoma egykori online lapjaival vinnének egy cégbe, a valasz.hu-t jól betámadtuk mi is, másokkal együtt, hogy micsoda Lázár-nyaló.

Dévényi most azon hörög, hogy lám, ők megírtak valamit, egy nagy saját sztorit, amiért akkor csak gyalázást kaptak, aztán most, amikor a Kreatív megírja ugyanazt, bezzeg lelkesen átveszi a Cink az ő originális sztorijukat.

De a helyzet az, hogy azt a sztorit egyáltalán nem a Heti Válasz írta meg először. Hanem közvetlen konkurensük, a Figyelő. Egy héttel korábban, június 12-én. A Cinken is posztoltam róla akkor, itt elolvasható. Benne van minden, a sanomás egyesülés is, részletesen.

Bódis egy héttel később egyszerűen újra megírta ugyanazt, kevesebb infóval, bénábban, és a sztori lényegét, hogy, hogy nem, kormánypárti irányba elferdítve. A Figyelő cikkében ugyanis világosan megírták, hogy az Origót ugyan tényleg teljesen új pályára akarta állítani a tulajdonos meg a menedzsment, tényleg egy új médiacéget alapítva, és ezt a másmilyen Origót valószínűleg tényleg nem Sáling vezette volna, de Sálingot akkor konkrétan a kormányzati fenyegetések miatt tette ki Vaszily vezérigazgató.

Azt az opciót, hogy ezek után a seggnyaloncozók majd bejelentkeznek, hogy oké srácok, a Heti Válasznak volt igaza, bocsi - hagyjuk.

Ezt írja Dévényi a mostani posztja végén. Bejelentkeznék azzal, hogy más eredeti sztoriját egy héttel később sajátként elpasszolni, majd utána azzal pattogni vicces dolog. Úgy nyúlni cikket, hogy abból kimossuk a Lázár Jánosra vonatkozó részeket, meg annyira király, hogy megadom, legyen a Heti Válasz copyrightja! A Figyelőnek viszont a jelek szerint tényleg igaza volt.