A Samsung megcsinálta az év leggyagyább reklámját

Az okosórát hirdető Are You Geared Up? egyesíti magában az Álom.net legszebb pillanatait a teleshopos hirdetések szerencsétlenkedéseivel és a korai Star Trek technológiai vívmányaival.

A kampány lényege nagyjából annyi, hogy azért jó ez az óra, mert irtózatosan lehet vele csajozni, például egy lány belediktálhatja a számát, és nem kell hosszú másodpercekig turkálni a telefonért. Meg lehet vele menő képeket készíteni, amiket aztán komikus ujjmozdulatokkal akár a csuklódon is megnézhetsz, a randinál pedig elég az órán egy playt nyomni, és máris szól a telefonodból a zene. Esküszöm, hogy ezt az utolsó pillanatot nem teljesen értem, hogy miért jó, dehát ha a Samsung szerint ez a jövő, akkor biztos úgy is van.

A reklámot egy napja tették fel Youtube-ra, már hétszázezren látták, de tizenkétezer körül jár azoknak a száma, akik dislike-olták. Meg is értem, a majdnem háromperces kisfilmet nézni olyan, mintha a magyar vígjátékgyártás nagyágyúit ráeresztették volna, hogy forgassanak a nyugati fiatalok életéről egy realista komédiát, de a legjobb, amit sikerült kisajtolni magukból, az így is az Egy szoknya, egy nadrág lett.

Nézzétek meg, és mondjátok, hogy nincs igazam: