A 444-es Bede Márton pirossal kihúzta a távozókat a régi impresszumból. Kemény a látvány. A lapkészítők többsége lelépett a cenzúra miatt.

Piros digitális filccel a kezében nézte végig a 444 újságírója az Origo 2014. június 2-ai számának impresszumát. Ezen a napon rúgta ki Vaszily vezérigazgató és a Deutsche Telekom kormányzati nyomásra Sáling Gergő főszerkesztőt, felrobbantva azt, amit régebben Origóként ismertünk.

Advertisement

Ha jól számoltam, az impresszum bal oldali hasábjában ekkor 72 tartalomelőállító újságíró, szerkesztő, fotós és videós szerepelt, mára közülük 39-en léptek le.