Állítólag a Kelet-Európában vadul terjeszkedő Burda mellett a két nagy mobilszolgáltató, a Bors tulajdonosa és egy kínai is érdeklődnek.

Azt még a piaci pletykákat megszellőztető Marketing és Média sem tudja, hogy egyben, vagy üzletágakra darabolva adják el a tavaly 17,7 milliárdos bevétel mellett 200 milliós nyereséget produkáló kiadót. A mobilcégek feltehetőleg akkor maradnának a páston, ha az online üzletágat külön is meg lehetne venni. A Sanomának nyomtatott magazinjai és tévécsatornái is vannak.

Advertisement

A Sanoma online ága majdnem harminc netes kiadványt jelent, olyanokat, mint a Startlap, a hotdog.hu, a hir24.hu, a szallas.hu, a profession.hu vagy a Nők Lapja Café.

A legkomolyabb érdeklődőnek tűnő Burda International nem egy divatlap, hanem egy hatalmas és a régióban lendületesen terjeszkedó óriáskiadó, aminek 17 országban 290 magazinja van. A BI nemrég vette meg a román Sanomát, regionális igazgatónak pedig azt a Margaret Ann Dowlingot nevezték ki, aki több magyarországi mádiacégnél, így a Sanománál is dolgozott korábban. .