A HelloFlo nevű "tampon-startup" cég reklámja végre úgy nyúl a kényes témához, hogy nem halálosan ciki vagy béna az egész. (Egyébként tavaly is volt nekik egy hasonlóan jó.)

Ha jól értem, a cég személyre szabott menstruációs csomagokat árul, és még az első menstruációhoz is kínálnak csomagot. Ezt kapja meg a reklámfilm kislány főszereplője is, akinek elege lesz abból, hogy már az összes barátnője menstruál, csak ő nem, ezért azt hazudja, hogy ő is csatlakozott a felnőtt nők táborához.

Advertisement

Az események itt vesznek igazán abszurd fordulatot, a hírt hatalmas bulival ünnepli meg a család, Katie pedig megkapja a saját csomagját, és felkészülhet élete nehezebbik szakaszára.

Amiért ez a reklám tényleg jó, hogy egyfelől nem szuper dologként állítja be a menstruációt, mint az összes bárgyú tamponreklám ("Ó, ez a szabadság Ó,ó, magabiztosság! Végre szép, Minden klassz, ó, mindennap csilloghatsz"), másfelől a fiatalokat is megcélozza. Elrettentő példaként álljon itt mindenki kedvenc Always-reklámja is.

(via Buzzfeed)