A megbüntetettek között egyelőre nem találtak olyan esetet, amelyikre ráillene a BKV-figyelő blogon közölt leírás.

A Cink is beszámolt arról a durva sztoriról, amit egy enyhén autista, a hetes buszon állítólagos hamis bérlete miatt megbüntetett és meglázott lány barátja írt meg a városi közlekedési blognak. Erre reagált a BKK sajtóosztálya, akik épp az érintettet keresik. Ha ismered őket, szólj nekik!

A BKV-figyelő blogon 2014. március 17-én megjelent, Egy autistának csak hamis bérlete lehet című bejegyzésre reagálva tájékoztatjuk Önöket, hogy a történtek tisztázása érdekében azonnal vizsgálatot indítottunk. A pótdíjazottak között egyelőre nem találtunk olyan személyt, akire illene a blogon olvasható leírás, és ügyfélszolgálatunkhoz sem érkezett panasz az állítólagos esettel kapcsolatban a blognak a bejelentést tevő, illetve utasunk részéről.

Ettől függetlenül természetesen tovább folytatjuk a minden részletre kiterjedő, alapos vizsgálatot. Ehhez azonban pótdíjazott utasunk együttműködése is szükséges, ezért arra kérjük a bejegyzés íróját, haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot a BKK ügyfélszolgálatával, hogy az ügyet mindenki számára minél hamarabb megnyugtatóan rendezhessük.

A Budapesti Közlekedési Központ kiemelt figyelemmel kíséri jegyellenőrei tevékenységét, utasaink panaszát ezért minden esetben teljes körűen kivizsgáljuk. A leírthoz hasonló eseteket a leghatározottabban elítéljük. Amennyiben bebizonyosodik, hogy egyik munkatársunk valóban nem az előírások szerint végezte a munkáját, megtesszük a szükséges munkajogi lépéseket, jelenleg azonban a blogbejegyzésen kívül a leírtak valóságtartalma semmivel nem alátámasztott. A vizsgálat lezárultáig szíves türelmüket kérjük.

Üdvözlettel:

Budapesti Közlekedési Központ

Sajtókommunikációs Iroda