Megjelent egy frissítés a Kreatív cikkében, ami arról szól, hogy a szégyenteljes erőszak miatt a Vodafone úgy állította le hirdetéseit a TV2-n, hogy a reklámjai változtatás nélkül futnak rajta.

Az év marketingkommunikációs húzása a Vodafone-tól. Earned media level végtelen + lényegében kockázat nélküli vállalás, mert addigra alighanem egészen biztosan lezárul majd a belső vizsgálat.

Ezzel kommentálta Socialdance felhasználó azt, hogy miután a Kreatív szétkürtölte – és mi is megírtuk –, hogy “nem hirdet a Vodafone a TV2-n”, a cég később pontosított. Ezzel:

Baráth Péter, a Vodafone márkakommunikációs igazgatója a Kreatív Online kérdésére elmondta, a hirdetések 2-3 hónapra előre vannak lekötve, ezeket nem érinti a bejelentés, viszont a tervezés alatt álló kampányok esetében a TV2 kikerült a médiatervből, leállították az előkészítést is, tehát a Vodafone – ha addig a TV2-nek esetleg nem sikerülne megegyezni a céggel – praktikusan az év második felétől nem vásárolna reklámidőt a csatornán.

Ügyes!

Ettől persze fontos és klassz, hogy a Vodafone nyilvánosan kiállt az erőszak elmismásolása és kereskedelmi árucikké tétele ellen, de az is biztos, hogy pénzt ők sem akarnak veszteni az elvszerű kiállás miatt.