"Jó pénzért fiad popsiát varrasd fel arcod helyére". Elbújhat minden pisis magyar repper. A Kukorellyt kiütő Csender Levente egy ovis kislány Nagy Tereskova Kriszta és Tóth "Vombat" Krisztina költő elképesztő szópárbajához képest. Ilyen cicaharcot még nem látott a magyarság.

A két nő Orbán Viktoron kapott hajba!

A viszály azzal kezdődött hogy a nagyközönség előtt leginkább az aranyos gyerekverseiról ismert Tóth Krisztina írt egy kőkemény publicisztikát a múlt heti Vasárnapi Hírekbe Nagy Kriszta festő-zenész Orbán Viktort ábrázoló festménysorozatáról. Az írás elején a festőnő indulását és korai munkáit magasztalja, majd lényegében azzal vádolja meg, hogy a kétezres évek közepén a több médiafigyelemért eladta magát és a művészetét. A fogalmazás kifinomult, a tartalmi üzenet viszont – na jó, sarkítva – annyi, hogy Tereskova egy löttyedt testű kurva, aki a kiállítóterem közepén leszopta a hatalmat. Íme pár jellemző idézet:

  • Ám az alkotó nem jött zavarba a bakitól, felnyomult a színpadra, széttárt lábbal leült, és azóta, nyugodtan mondhatjuk, le sem jön a pódiumról. Évek mennek, kormányok jönnek, de Tereskova ott ül combfixben a színpadon, és a változó közönség előtt csavargatja a haját.
  • Irtózatos, síkos verejtéktől iszamos munka van ebben a szomorú pörgésben.
  • A szemét, áruló test meg közben öregszik, ahogy Anettkáé is megöregedett, és ahogy mindnyájunké meg fog, és azt üzeni petyhüdő formáival, hogy vészesen fogy az idő.
  • Ám a középnemzedék egyik legtehetségesebb, valaha jobb sorsra érdemes tagját odatérdeltetni maga elé a kiállítótérben, aztán ügyesen, ütemre rángatni a fejét, na, ez szép munka.

Hát Nagy Krisztának a jelek szerint nem jött be ez az ütemre rángatott fejű löttyedt középnemzedékezés, és megmutatta, hogy mit jelent magyarul a beefelés. A festőnő facebookos válaszposztja önálló életre kelt, emberek küldözgetik, nem véletlenül. Olyat, sőt ahhoz hasonlót sem írt le szerintem soha egyetlen magyar gengszterreper sem a másikat gyalázva hogy:

jó pénzért fiad popsiát varrasd fel arcod helyére, mert az leégett. Az enyém a helyén!

A legjobb azt, hogy a beszólás eleje egy nem létező Tereskova-szám egyik versszaka, ami Tóth Krisztina ragyáiról szól.

Tereskova: A holdjáró elakadt a kráterekben

Soha nem engedhette meg magának, hogy csak farmerben, tornacipőben,
mindíg talpig nőben, szexuálistárgyként
tipeg hátszélben, hogy a haja eltakarja ragyás baját,
pedig a gyógyszer a patikában kapható, roacuttan, ez itt reklám.
Dehát ezt sem tudta. Ezért maradt ragyás.

Ja, és a művésznó mindehhez egy fotót mellékelt a másik művésznő arcbőréről.

Szégyellheti magát mindenki, aki eddig kemény utcai harcosnak képzelte magát!