Hátborzongató reklámklippel és talányos öninterjúval indult újra az Oxox, ami azért szűnt meg, mert október elején "Bréking: A Századvég vásárolta fel a Népszabit!" címmel közölt cikket, ami hamis információnak bizonyult.

Bár a szélesebb közönség úgy ismerheti őket, mint akik kirobbantották Zimány Linda és Jude Law kamu smárolós sztoriját, az Oxox a bulvár- és életmódanyagok mellett kormánybarát politikai tartalmakat szeretett volna sugározni a főleg huszonéves közönségnek. Hát nem jött be nekik, hogy ezt ilyen facebookos ajánlókkal próbálják meg:

„Megszületett az ideológiai nézetek felett átívelő testvériség a magyar jobb- és baloldal között. A Népszabadságot a Fideszes Századvég és az MSZP Szabad Sajtó Alapítványa immár közösen irányíthatja."

Főleg, hogy a hír mégcsak igaz sem volt.

De a lap hat hetes leállás után most újraindult. Horváth Balázs főszerkesztő - a Magyar Nemzetes főszerkesztő-helyettes D. Horváth Gábor fia - ezt öninterjú formájában tudatosította az olvasótáborral.

A fura írásból kiderül, hogy tényleg végleg összevesztek a tulajdonossal, majd

A srácokkal sok-sok kocsmai könyöklést, gondolkodást követően arra jutottunk, hogy összedobjuk a pénzt és megvásároljuk az OXOX-ot, mert mi ilyen rohadt gazdag szülők gyermekei vagyunk.

Ezt az ironikus gazdagozást, bevallom, nem egészen értem. Arra utalhatnak, hogy bárki csóró proli megvehet egy közepesen bejáratot szájtot, ha eszébe jut? Igazából tök szegények mind a hárman, csak ezt ilyen körmönforntan fogalmazza meg? De akkor miből vettek újságot maguknak? Vagy ez az a fajta Gozsdu-udvari gazdaghumor lenne, amit nem értek? Már azt se értem, hogy mit nem értek!

Advertisement

Mert a záró kérdés-válasz alapján az sem kizárt, hogy szó sem volt kivásárlásról, hanem simán megkapták a domaint és most pénzt próbálnak gründolni hozzá:

Konkrétabban?

Konkrétabban arra gondolok, hogy olyan lelkes, hírportálba befektetni vágyó üzletemberek megkeresésére várunk, akik nem sajnálják ránk a pénzt.