Azzal kezdte tevékenységét a központosított állami kreativitás, hogy egy Kreatív nevű magáncégtól kreatív terméket loptak. Pont ezt is vártam egy állami vállalattól. Most épp nincs logó a weboldalukon.

Visszavonulót fújt és gyorsan eltűntette a szégyenletes lenyúlás eredményét az NKI.

A legviccesebb az ügyben az, ahogyan az NKI sajtósa magyarázkodott, amikor az Index rákérdezett nála az idiótán nyilvánvaló nyúlásra. A szavaiból az derül ki, hogy a logó egyszerűen ránőtt a weboldalra, mint egy pixeles szemölcs. Vagy felgyűrődött, mint egy lánchegység:

A Nemzeti Kreatív Intézet honlapja 2014. február 22-én indult el egy rendezvényhez kapcsolódóan, és még átmeneti fázisban van, dolgozunk az arculaton. A kérdezett logó erre az átmeneti időszakra, a honlappal együtt alakult ki, egy teljesen egyszerű gondolat mentén: a Kreatív szó nemzeti színben körbezárt kezdőbetűjével (C és K). A végleges logó tervezés alatt áll már egy ideje.

Ha van weboldalad, és észreveszed, hogy elkezd kialakulni rajta egy logó, kérlek screenshotold sűrűn, aztán küldd el nekünk a felvételeket, tudósaink szívesen tanulmányoznák a jelenséget.