Sixx, a legmocskosabb szájú magyar újságíró és a szólásszabadság ma szép győzelmet arattak az állami médiaóriás ellen.

A közmédiára költött tízmilliárdok mellett szinte fel sem tűnik, hogy az MTVA évente több millió forint közpénzt szór ki feleslegesen arra, hogy eleve bukó sajtóperek sorozatát indítsa különféle lapok ellen. Ma egy különösen vicces perre költötték a te pénzedet is.

Az MTVA 500 ezer forint nem vagyoni kártérítést szeretett volna kapni egy hatsoros poszt miatt, amit Sixx, az Index médiaspecialistája írt a Comment:comra még tavaly október végén.

A köztévé az RTl fejére is szarik volt a címe, és arról szólt, hogy:

Azt szerette volna megtudni az RTL Klub Híradója, hogy ugyan mi a pöcsre költenek el egy évben 80 milliárd forintot a közmédiában.

Az RTL Híradója ezért kérdéseket küldött az MTVA sajtóosztályának. Az MTVA sajtóosztálya azonban bizarr képződmény, ami a sajtó kiszolgálása helyett általában inkább hadakozik vele, és közpénzből történő információszolgáltatás helyett – ami a feladata lenne – gyakran úgy szól be a kérdezőknek, mint valami különösen lepra kommentelő.

Ebben az esetben Sixx szép szavaival:

A válasz az MTVA sajtóosztályának legendásan karcos stílusában fogant, és a HVG, valamint a Comment:com után az RTL Klub is megkapta a beosztását az állami (nemi) szervtől.

A válasz ugyanis az volt, hogy:

Annyi bizonyos, hogy nem a Celeb vagyok, ments ki innen! folytatását tervezzük.

Az MTVA-nak annyira fájt a fejre szarás meg az állami nemi szervezés, hogy pert indított.

Amit szokás szerint el is vesztett első fokon.

Az ügyben nem ez volt az első vicces fordulat. Az MTVA még tavaly ősszel annyira nevetséges szövegű helyreigazítási kérelmet küldött az Indexnek, hogy Sixx azt minden további nélkül –szórakoztató tartalom gyanánt – ki is posztolta.